Albüm lansmanı için 11 Mart 2011 akşamı Ghetto sahnesinde yer alan Aşkın Nur Yengi, asla gözden düşmeyecek eski şarkılarını, 2011?in başında piyasaya sürdüğü yeni albümünden parçalarla birlikte seslendirdi. Performans bir yazıyla duyurulmayı iki sebepten dolayı hak ediyor, birincisi oldukça başarılı bir geceydi, ikincisi de insanları bu gerçekten haberdar etmek konusunda Yengi?nin kendisi pek hevesli gözükmüyor.

Verdiği yakın tarihli bir röportajda Türkçe Pop tarihinin en güzel zamanlarına şahit olduğunu ve günümüzde albüm yapmayınca bir şey kaçırdığını hissetmediğini söyledi şarkıcı. Düşününce gayet anlaşılabilir bir durum. Aynı şeyi konserler için de hissediyorsa bizim ?başka sözümüz yok?. Fakat zamana meydan okuyan bir ses, bir görsellik mevzubahis iken, canlı performanslar konusunda halen tutkuluysa, oldukça başarılı bir sahnesi olduğunu insanlara hatırlatması gerekiyor. Bu Ghetto konserinin geçtiğimiz senekinden kısmen daha tenha oluşu bu handikaptan dolayıydı bence. Halbuki daha sık sahne alırsa, yeni albümleri ne nitelikte olursa olsun sahne ışığı hiç sönmeyecek birinin varlığı hem organizatörler hem de seyirciler tarafından daha anımsanır olacaktır bence.

Gece, planlanan saatte, ?Başka Sözüm Yok? ile açıldı. Heyecanlı olduğu gözlenen yorumcu uzun zamandır yorumlamak istediği bu parçayı belli ki ön plana almak istiyor. Başlangıcı yeni albümden yapmak için doğru bir seçimdi bence. Peşine 2000?lerdeki kariyerinin zirve noktası ?Yalancı Bahar? ve yeni albümün vasatlarından ?Hayırlı Olsun? geldi. Bu parça yorumlanırken salonun coşkusu bir üstteki paragrafta anlattıklarımı kanıtlıyor. Ruhen oldukça eski ve modern poptan uzak bu şarkı bile canlı gösterilerde işe yarıyorsa Yengi?nin önüne çıkabilecek başka hiçbir engel yok. Aynı coşku albümden dinlerken hızla sıkıcılaşan ?Bekleyenim Var? için de geçerliydi mesela.

İlk yarıda klasiklerden ?Zehir Gibisin?, ?Serserim Benim?, ?Ayrılmam? ve ?Hadi Git? seslendirilirken, ikinci yarının açılışı yeni albümün suçlu zevk ihtiva eden parçası ?Öpeyim Geçsin? ile yapıldı. Bu yarının bir sürprizi de konuklar arasında yer alan Betül Demir?in sahneye çıkmasıydı. Kendisinin ?Başka Bir Şey? şarkısına yaptıklarını hiç sevemedik ama Yengi hayranlığı samimi gözüküyordu. Maalesef bu parçayı daha oryantal bir düzenlemeyle söylediler sahnede, pek başarılı olmamıştı.

Yengi, ?Yazık?, ?Bir Zaman Hatası?, ?Susma?, ?Karanfil? gibi duygusal parçalarla içimize dokunurken, ?Nazlanma?ya girerken şarkının söz ve bestesine imza atmaktan haklı bir gurur duyduğunu söyledi. Etkisi muhtemelen bir daha asla tekrarlanmayacak bu yapıtı ne kadar söylese bana az gelir. Bir başka eseri ?Sana Değmezmiş? içinse aynı hisleri hissetmiyorum. Şarkıyla alakalı ilginç bir durum, Yengi?nin kadın geri vokalistinin bu parçanın klibinden fırlamış gibi giyinmiş olmasıydı.

Performans, ?Kibrit ve Alev?, ?Ayrı Gayrı?, ?Geceler Düşman? gibi ağır damarlarla sona gelirken, bugüne kadar kapanış şarkısı olarak hizmet veren ?Sıramı Bekliyorum? yerini ?Öpeyim Geçsin?in tekrarına bırakmıştı. Sahnede söylediklerinden anlaşıldığı kadarıyla Yengi spontane olarak uzattığı performansını bu şarkıyla bitirdi. Bize de neden kendisini daha sık canlı izlemediğimizi sorgulamak, hatta hakkında uzun bir yazı yazmak kaldı.

Şarkı Listesi: Başka Sözüm Yok / Yalancı Bahar / Hayırlı Olsun / Zehir Gibisin / Serserim Benim / Ayrılmam / Kahve Bahane / Bekleyenim Var / Gözümün Bebeği / Hadi Git / (Ara) / Öpeyim Geçsin / Yazık / Bir Zaman Hatası / Başka Bir Şey (ee. Betül Demir) / Deli Gönlüm / Hiç Ummazdım / Kara Çiçeğim / Susma / Nazlanma / Sana Değmezmiş / Karanfil / Kibrit ve Alev / Ayrı Gayrı / Geceler Düşman / Allah Şahit / Öpeyim Geçsin